Salam..
Alhamdulillah, syukur ke hadrat ilahi..
Lahir sudah cahaya mata kedua kami..
Nor Shafiyah Hasnaa binti Mohd Sharifuddin
Yeah..you dont see a typo there..mmg ade double a..hasnaa means beautiful like mama..hahaha..hasna plak maksudnya cukup..papa la cakap..mama bahasa arab kan fail masa sekolah dulu siap kena berdiri atas kusi..hahaha..still meneruskan legasi 3 patah macam nama mama..
Cahaya-Jernih-yang Cantik (sore ala2 mei mei sket)
Aunty2 uncle2 sis2 bro2 boleh panggil shafiyah atau hasnaa ye..
![]() |
| Day 1..abaikan remote tu..hihi.. |
Dilahirkan di hospital yang sama dengan kakaknya, doktor yang sama, bulan Ramadhan yang sama..dan tali pusat pun luruh hari ke5 yang sama..nak sama2 je ye..nasib bukan tahun yang sama..hahaha..sorang 2012, sorang 2014..ok la beza 2 tahun..
![]() |
| Delivery details.. |
Berat : 2.93kg.. (syukur ralat mengecil dari anggaran..hihi)
Delivery mode : normal.. (syukur dpt merasa normal lg..no 3 xtau la mode ape..hrp2 normal la lg..)
Masa : 3/7/2014 jam 10.10 pagi bersamaan 5 Ramadhan (tak sampai sejam dalam labor room..nasib tak beranak dalam kete..:p..)
Next kina story drama di hari kejadian..orang cakap 2x bersalin mudah..pada kina nak cakap mudah tak la mudah mana..alhamdulillah, ok la..sakit tetap sakit kan..beranak mau tak sakit? nanti kita story mory..eh..tapi jumpa jugak nurse yang sambut shahadah dulu..die tegur dulu bersalin sini gak kan? Blogger kan?..mallu lew kitew tau..tiba keluar bahasa alien budak2 zaman kini..hahaha..
Lepas ni ada hashtag baru lah dekat segram..#shafiyahhasnaa! : )






















