Wednesday, January 22, 2014

Ustazah pilihan 2030

Salam

Ustazah pilihan 2030..
Masa tu umur 18 da anak mama..
Tak lama pastu dapat menantu la pulak..
Mama sokong sangat kalau nak kawen awal..

Yang penting tugas mama sekarang mendidik awak jadi muslimah sejati, anak yang solehah & bakal isteri mithali..
Jangan jadi macam mama..
Banyak kurang rompong sana sini..
Moga tidak terlambat untuk perbaiki..

Hari ni shahadah 1 tahun 5 bulan 5 hari..
Sikit je lagi nak dapat master ji..
Walaupun phd terasa macam jauh & tak pasti..
Semua diserahkan pada Ilahi..
Bersyukur itu mesti..
Tentu Allah beri lebih lagi..
Aamiiin..

Bertahan 30min pakai..ok la dari dulu tamau pakai lalu..3min pun paling lama..hehe..


9 comments:

Mrs Najib on January 22, 2014 at 3:53 AM said...

insyallah commel betull

S.n.Fariza on January 22, 2014 at 7:57 AM said...

MasyaAllah comel. jd wanita yg berakhlak mulia n taat pd printah Allah ye.

Sheila Salim on January 22, 2014 at 8:33 AM said...

Assalamualaikum kak kina. sheila pun sokong sangat kalau bakal anak2 sheila nak kawin awal. hehehe. semoga dipermudahkan, sheila doakan shahadah membesar dengan sihat dan jadi anak yang solehah. in shaa Allah (",)

kekman on January 22, 2014 at 9:47 AM said...

ameen! baya anak saya. Tapi dia setahun 7 bulan. haha

Balkidz Hunny on January 22, 2014 at 10:07 AM said...

comeyyyy shahadah!
tahniah dah nak dapat masters.
aku sampai masters je. sebab lepas tu isya xnak dah sebab die ckp tak sedap.
well pregnancy hormon kot! :)

Riana on January 22, 2014 at 10:47 AM said...

insyaAllah..comelnyerrrrr =)

ctmah on January 23, 2014 at 3:47 PM said...

amin kina.
Alhamdulillah

vanilla on January 26, 2014 at 7:38 PM said...

so cute shahadah...comelllll...insyaAllah semoga membesar menjadi muslimah yang baik. Doakan aunty vanilla dapat anak solehah macam shahadah ye..heee

pijut on February 4, 2014 at 1:27 PM said...

Assalamualaikum.. hehe..follow dr blog sheila :-) list mom to be.. buat sendiri ka tudung ni??

 

Shakina Farhan Designed by Alieff Artwork