Salam..
Ok, dah dapat jawapan kepada dilema memilih tv cabinet. Previous post.
Sekarang ni saje nak main teka-teka. Padilah dikecualikan sebab die dah tau. Hahaha
Sape yang dapat teka betul antara 3 tv cabinet tu kina akan bagi hadiah.
Hadiah berupa 3 pcs mask korea. Sape tak suka freegift kan kan kan?
Syarat mudah sahaja:
1) Mestilah follower blog shakinafarhan
2) Komen sahaja jawapan.
3) Sorang teka sekali sahaja.
>>>>2 orang yang pertama meneka dengan betul dapat hadiah.
>>>>1 orang yang teka betul tapi kina pilih random je. (untuk kes yang lambat baca post.hahaha)
Esok kina post jawapan. Hihi.























